Welcome to Star Candy ✮ . Wants to Follow me. Or you want to go back to Dashboard?
✮Star Candy✮


Diary Precious Wishlist


Imisssomebody=F A M I L Y ♥
welcomee welcomee yaa welcomee :)


Welcome to this magnificent sites.
People used to call me Rose. I am a big fan malaysia team club. I love hero kuu means football athelete. Want to know me better? Don't be shy, just click here - - ->Rose











Edit-Skin by Raihan Putra Hello Kitty
Background
Icon & Picture
Super Duper Vuper Cuper Muper : Hello Kitty
jadi bibik :DD
Wednesday 7 December 2011 | 14:39 | 0 Precious Words
arini da 2 hri 2 hero ku ade at jb
**my lil brotherss <3.....heee..mmg happy dorg stay jb smpai thun dpan,but ttbe aq ni jd BIBIK  dorg lah pulok :P adesss kne btol aq kali ni haha ~~ nk2 si piki ni,mntg2 ye dmam,lg ye buli aq..kjap..'ngah,amek kn ubt org??ngah amekk air...ngah pnskn bubur??..cam2 lglah..huiihhhh..
btw,xpelah kn skali skale bejase at dorg haha! bkn slalu jpe pon..:DDDD
now,my sis rozaini ni pregnant??waawaa,da jadi mkcik lah aq..kihkih..xsabau nk tggu kdtgan org baru thun dpn..moge ank sdare aq 2 comel n xnakal sgt..:)))
next week,my beloved mum n dad dtg lak..ley lpas rindu ckit..kalo x,nk tggu thun dpn mmg lmbat lah npknyee..
hee i can't wait laaaaaaa~~ lurp youuuu all <3


Older Post